Formulir Kontak

Nama

Email *

Pesan *

Cari Blog Ini

Gambar

Bbc Persian News Live


تلویزیون فارسی بی بی سی پخش زنده اینترنتی Bbc News فارسی

چرا میتوانید به بیبیسی اطمینان کنید. سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. برنامههای تلويزيون فارسی بیبیسی را به طور مستقيم و زنده از اين صفحه شبکه یوتیوب ببینید. . تحریمهای جدید بریتانیا علیه ایران اجرایی شد اسماعیل قاآنی جانشین قاسم سلیمانی هم تحریم شد..


سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. ما سیاستهای حفظ حریم خصوصی و کوکیهای خود را به روز کردهایم..


بحران افغانستان با قطع کمکها مجبورم به بچه گرسنهام قرص خواب بدهم در حالی که سوء تغذیه کودکان. ۲۰۰ عضو نیروهای ویژه افغان و متحد بریتانیا در خطر اخراج به افغانستان قرار دارند ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱ دسامبر ۲۰۲۳. لحظه به لحظه با تازهترین تحولات افغانستان. سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. رسانههای پاکستانی گزارش دادند که گذرگاه کلیدی مرزی چمن در منطقه اسپین بولدک میان افغانستان و پاکستان. آخرین خبرهای چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ برابر با ۲۰ دسامبر ۲۰۲۳ از ایران افغانستان و جهان همراه با تازهترین. در حالیکه انتظار میرود شورای امنیت سازمان ملل امروز در مورد قطعنامه برقراری آتشبس موقت در جنگ غزه رای..


پخش زنده اینترنتی اگر برای تماشای ویدیو در این صفحه به مشکلی برخوردید میتوانید پخش زنده را از کانال..



Bbc Persian Tv News 081217 Youtube

Komentar